Regulamin


  Wszystkie podane ceny są cenami brutto i zawierają 23% podatku VAT. Przedmiotem zamówienia mogą być artykuły wymienione w ofercie w chwili składania zamówienia. Nie stanowią one oferty handlowej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego art. 66, lecz propozycję sprzedaży określonego artykułu. 

Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą być podstawą do roszczeń.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt. Sklep dokonuje sprzedaży na zamówienia przesłane drogą elektroniczną. Kupujący wraz z towarem otrzymuje zawsze paragon/fakturę VAT, zgodnie z danymi zawartymi w zamówieniu.


 

Zamówienia


Zamówienia należy składać e-mailem (należy dokładnie wypełnić wszystkie wymagane pola formularza). Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje automatycznie wysyłany przez sklep list elektroniczny z treścią zamówienia. W przypadku nie odebrania przesyłki sklep ma prawo żądać i dochodzić poniesionych kosztów wysyłki.


 

Sposób dostawy


Zamówienie, po potwierdzeniu  pocztą elektroniczną, zostanie zrealizowane do 4-ech dni roboczych. Dostarczenie za pobraniem należności nastąpi za pośrednictwem Poczty Polskiej. Kupujący ponosi koszt dostawy. Dostawy realizujemy tylko na terenie kraju. W trakcie odbioru przesyłki kupujący ma prawo i obowiązek po podpisaniu listu przewozowego i uregulowaniu należności (w przypadku pobrania), w obecności kuriera lub pracownika poczty sprawdzić stan i zawartość przesyłki. Należy zwrócić szczególną uwagę na wszelkie uszkodzenia opakowania, taśm zabezpieczających. W przypadku uszkodzenia przesyłki należy w obecności spedytora spisać odpowiedni protokół. W innym przypadku reklamacje nie będą uwzględniane.

 

Warunki dostawy


Towar za pobraniem nie będzie wysyłany pod adresy tymczasowe np. akademiki. Okres dostawy może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od sprzedawcy.

W przypadku braku towaru w magazynie Sklep informuje o tym Kupującego. Sklep określi termin dostawy lub zaproponuje, o ile to możliwe, towar o porównywalnej cenie, parametrach i jakości. Kupujący w takim przypadku może zrezygnować z zakupu, czekać na dostawę lub zaakceptować proponowany towar. Swoją decyzję klient przesyła pocztą elektroniczną. Brak decyzji jest równoważny z rezygnacją z zakupu.

Sklep może odmówić płatności przy odbiorze, prosząc o przedpłatę gotówką lub przelewem. Dotyczy to zamówień na towary rzadko zamawiane, o dużej wartości.

Ceny podane przy produktach są cenami brutto zawierającymi podatek od towarów i usług VAT. Cena produktu nie zawiera kosztu przesyłki zamówienia do klienta. Koszt ten jest doliczany przy składaniu zamówienia.

Koszt przesłania zamówionego towaru zależy od sposobu wysyłki.

koszt przesyłki Pocztą Polską priorytetem za pobraniem – 14,00 PLN
przelew - 10,00 PLN.

Przy wyborze formy płatności "przelew" pieniądze należy przelać na poniższe konto:


Arina Sp. z o.o.
Pasłęcka 8 D
03-137 Warszawa

Millennium Bank nr rachunku: 21116022020000000094223413

SWIFT CODE  - BIGBPLPW 



W tytule płatności proszę wpisać nazwisko osoby zamawiającej.
Za zamówiony towar można również zapłacić wysyłając pieniądze przekazem. W przypadku płatności przelewem i przekazem pocztowym zamówienie zostaje wysłane po wpłynięciu do nas pieniędzy.

Wysyłka realizowana pocztą (priorytetową) dostarczana jest w ciągu 1 dnia roboczego licząc od daty nadania. Przy powyższych terminach nie uwzględnia się sobót, niedziel i dni wolnych. Sklep nie odpowiada za spóźnienia spowodowane złą pracą poczty i firm przewozowych. Jeżeli przesyłka nie dotrze do Państwa mimo przyjęcia przez nas zamówienia do realizacji i po wysłaniu przez nas e-maila z zawiadomieniem o wysyłce bardzo prosimy o kontakt telefoniczny.

Przesyłkę można odebrać w sklepach stacjonarnych. W tym przypadku nie ponoszą Państwo żadnych kosztów związanych z dostarczeniem przesyłki ( płaci tylko za wybrane produkty ). Wybierając taką formę odbioru, po zalogowaniu i dokonaniu zakupu należy zaznaczyć w którym sklepię nastąpi odbiór przesyłki.

 

"Galeria Metro Bis" Al.K.E.N 85 02-777 Warszawa (Metro Stokłosy )stoisko Rajstoperia
 "D. H. Maxim" Siwińskiego 2 05-120 Legionowo stoisko Rajstoperia 
Warszawa, ul. Pasłęcka 8D "Galeria pod Dębami" stoisko www.rajstoperia.pl

DOSTAWA GRATIS jest realizowana:

• Pocztą Polską priorytetem - przy zamówieniach powyżej 200 zł. tylko na terenie Polski

 

Wymiana, reklamacje, zwrot


Zakupiony u nas towar jest objęty 2-letnią odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową. W przypadku odbioru przesyłki, której opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwierania należy w obecności kuriera lub na poczcie sporządzić protokół szkody nie przyjmując towaru. Towary wadliwe bądź uszkodzone fabrycznie są wymieniane na nowe, pod warunkiem zgłoszenia reklamacji w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. Reklamację można zgłosić:

• Pisemnie przesyłając nam wypełniony zamieszczony poniżej formularz e-mailem na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
lub pocztą na adres Arina sp. z o. o. 03-173 Warszawa ul. Pasłęcka 8D stoisko z rajstopami
  • Ustnie pod numerem telefonu kom. 696-073-504.  

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient. Otrzymany przez nas do reklamacji produkt odsyłamy do producenta/importera do rozpatrzenia reklamacyjnego, który w przypadku zasadności reklamacji wymienia produkt na pozbawiony wad. O stanowisku producenta i sklepu odnośnie przyjętej reklamacji klient jest niezwłocznie informowany. Koszty przesłania Państwu nieuszkodzonego towaru pokrywa sklep.

Jeżeli przesłany towar nie odpowiada Państwa oczekiwaniom w ciągu 10 dni od dnia dostarczenia przesyłki istnieje możliwość jego zwrotu pod warunkiem, że towar jest nie używany, czysty, pozbawiony zapachu, kompletny, w oryginalnym opakowaniu, z metką. Towar należy odsyłać z paragonem. Przesyłka powinna być odpowiednio zabezpieczona, aby odsyłane produkty nie uległy uszkodzeniu w czasie transportu. W przeciwnym przypadku zwrot pieniędzy nie będzie możliwy.
Przy wymianie towaru na inny model ewentualne różnice w cenie zostaną uwzględnione. Jeżeli opakowanie towaru jest uszkodzone lub zniszczone odliczamy 10% wartości towaru. Koszty wymiany towaru pokrywa Klient.
Przy rezygnacji z towaru pieniądze zwracamy w ciągu 14 dni przelewem bankowym na podany rachunek lub przekazem pocztowym na wskazany adres (wybór formy zależy od Państwa). W przypadku zwrotu pieniędzy przekazem pocztowym potrącana jest opłata za przekaz wg. cennika Poczty Polskiej (tj.: 4,70 zł + 1% od kwoty przekazu).
Pieniądze zwracamy tylko za towar, nie zwracamy kosztów przesyłek.
Nie przyjmujemy zwrotów przesyłek odsyłanych nam przez Państwa "za pobraniem"! O chęci zwrotu lub wymiany towaru prosimy nas wcześniej powiadomić. Do przesyłanego do nas towaru prosimy dołączyć oryginał rachunku i numer rachunku bankowego, na który mamy Państwu zwrócić pieniądze oraz wypełniony - zamieszczony poniżej formularz. Towar należy przesyłać na adres podany poniżej:

Arina sp. z o.o.
03-173 Warszawa
ul. Pasłęcka 8D stoisko www.rajstoperia.pl

W przypadku zwrotu przez klienta całości lub części towaru, którego koszt przesyłki został opłacony przez sklep, od zwracanej klientowi kwoty zostaną potrącone powyższe koszty przesyłki.
W przypadku, gdy pieniądze mają być zwrócone przekazem pocztowym, odejmujemy od zwracanej kwoty koszt przekazu pocztowego. Koszt przekazu pocztowego określanego wg stawek Poczty Polskiej jest uzależniony od wartości zwracanych pieniędzy.
Towar, którego zwrot/reklamacja nie zostanie uznana (np. odesłana po wymaganym terminie, nie zawierająca rachunku bądź pisma reklamacyjnego, bez metek lub pudełka, zabrudzona), będzie odesłana na koszt klienta.
Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówień składanych przez osoby, które kilkakrotnie zwracają zamówiony produkt bez podania przyczyny.
W przypadku zwrotu, wymiany lub reklamacji proszę pobrać i wypełnić poniższy formularz i dołączyć wraz z fakturą do przesyłki z odsyłanym towarem:

 

 

Polityka prywatności


Dane osobowe przetwarzane są przez nas zgodnie z wymogami Ustawy o Ochronie Danych Osobowych, są używane wyłącznie dla potrzeb naszego sklepu (wysyłka produktów, korespondencja za pomocą poczty elektronicznej, itp.) i nie są przekazywane osobom trzecim. Wyjątkiem jest sytuacja, w której na własne życzenie klient podaje nam swój adres e-mail zgłaszając chęć otrzymywania "NEWSLETTERa". Wtedy, co jakiś czas Klient otrzymuje na swój adres e-mail list z informacjami o promocjach i nowościach w naszym sklepie.

Każdy klient ma prawo wglądu do swoich danych, poprawiania ich, uzupełniania i uaktualniania. Składając zamówienie w naszym sklepie, wyrażasz zgodę na udostępnienie nam swoich danych osobowych, ich przechowywanie i przetwarzanie w celu realizacji zamówienia.

 

Zapytaj specjalistę


Jesteśmy, aby pomóc Państwu przy dokonywaniu zakupów, aby udzielić szczegółowych informacji na temat produktu, którym jesteście Państwo zainteresowani. Nasz personel rozwieje ewentualne wątpliwości oraz doradzi w doborze optymalnego produktu dla Państwa. Informacji można zasięgnąć telefonicznie. Numery telefonów podajemy niżej:

(022) 676-52 13 , kom. 696-073-504. albo e-mailem: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.